Nya tag

Jag är en "antingen/eller"-människa. När jag går in för någonting så gör jag det till 100% - oavsett vad det gäller. Jobb, förhållanden, studier, dieter. Jag gör ingenting halvdant.

Igår fick jag en rejäl chock när jag studerade min kropp i spegeln och bestämde mig genast för att ta tag i projektet att komma iform igen.

Sagt och gjort. Morgonen startades med en powerwalk (som blev en anings mer uppfriskande än vad jag hade räknat med trots att solen strålade och det inte syntes ett moln på himlen) och när jag kom hem blev det en riktig "fitness"-frukost: fiberhavregrynsgröt med banan, kanel och minimjölk samt två kokta ägg.

Det där med havregrynsgröt... Det är inte speciellt gott, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men, Joo! havregrynsgröt är ju jättegott!

2009-08-20 @ 18:49:00
Postat av: Misen

... var det som varit och kommenterat.

2009-08-20 @ 18:49:38
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0