Utseende före säkerhet

Aeroflot gör en ansiktslyftning. De ska förnya sig lite för att få ett bättre anseende. Detta gör man dock inte med att locka passagerarna med bättre flygsäkerhet utan med snyggare flygvärdinnor.
Värdinnorna ska vara iögonfallande vackra och ha max 40 i klädstorlek. Som om dessa två egenskaper automatiskt gör en person mer lämpad för arbetsuppgiften.

Om de även tänker byta ut säkerhetsdemonstrationen innan start mot porrfilmsfrasen "coffee, tea or me"  förtäljer inte historien.




Kommentarer
Postat av: 08

Varför måste det ena utesluta det andra?

2009-08-04 @ 11:51:02
Postat av: Anonym

Finns (FANNS) det en läbbigare näsa än Michaels? Hua!! Jag lyckas alltid fastna för speciella näsor men inte MJ:s... =)

2009-08-04 @ 12:01:31
Postat av: Road

hahahaha bittra kvinna, är du ledsen för att du inte får jobbet själv nu?

2009-08-05 @ 12:59:52
Postat av: Maria

Road: Mer en märklig prioritering va? I och med att jag inte talar ryska så kan jag inte söka Aeroflot så det känns lite tidsödande att vara bitter över en sådan sak. Eller vad tycker du?

2009-08-05 @ 13:20:20
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Road

Jag förstår inte att du klagar? perfekt säger jag! betalar jag för något (tex en biljett) så tar jag gärna lite skönhet på köpet! skulle aldrig handla av en ful tjej ens på ica........

2009-08-05 @ 16:11:50
Postat av: Maria

Hm... Klagar gör jag väl inte? Konstaterar bara. Och jag håller med dig: skulle aldrig heller handla av en kille som var ful.

2009-08-05 @ 16:21:14
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Josefin

De kan knappast ha sämre säkerhet på sina internationella flighter än andra bolag, eftersom de inte skulle få landningstillstånd i väst. De har tagit lärdom av de sydostasiatiska bolagen som har ypperlig säkerhet och snygg kabinpersonal. Något för SAS kanske?

2009-08-08 @ 12:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0