Vad betyder alla tvåor?

Ok. Jag är den första att erkänna att jag är lite för vidskeplig för mitt eget bästa ibland. Men min tanke är följande för dagen: Det är ju den 22:a idag. Och just idag accepterade jag min 222:a vän på Facebook.
När det dyker upp en massa sammanträffanden av det här slaget så blir jag ju övertygad om att det finns en anledning till det.
Vad är det jag ska göra? Köpa en Trisslott?

Vänta nu... Det är ju Lottodragningen ikväll. Jepp. Där har vi det.

Jag kommer att ha 2 rätt på Lotto ikväll!


Kommentarer
Postat av: Angel

Tack tjejen för dina fina ord,hur lång tid tog d för dig att bli frisk?

2009-08-22 @ 18:24:14
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0