Bästa tänkbara julklapp

Min intuition är mycket god. Oftast stämmer den. Att jag sedan inte alltid följer min inre röst är en helt annan historia.
Jag har redan tjatat om att nästa år kommer att bli strålande bra på alla plan - jag känner på mig det. Ett vinter-OS och TVÅ prinsessbröllop talar sitt tydliga språk. Om och om igen får jag tecken på att min intuition stämmer.

Senast idag:
Världens bästa Martin meddelade att han och jag ska iväg på jobbstopp tillsammans till Krabi den 3 januari. Jag tror inte att 2010 och det nya årtiondet kan börja bättre. Bästa tänkbara julklapp! Jag måste ha varit snäll i år...

Om en vecka lägger vi 2009 och detta tråkiga årtionde bakom oss. Sedan pratar vi inte mer om saken. Ok?

Nu ser vi framåt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ok! Du ha en underbar jul och ett gott 2010 :-)

Kramar

Tress

2009-12-23 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0