En av grabbarna

Min allra roligaste och innovativa Facebook-kompis fick en strålande idé om att dra ihop en gäng killar för att gå på Sonispherefestivalen i Stockholm i augusti nästa år. Tunga namn kommer att spela där: Iron Maiden, Mötley Crüe och Iggy Pop bland annat.
För tillfället är jag verkligen inne i min rockperiod (har någon form av tonårsrevival) och kände verkligen att jag ville följa med trots att jag inte är kille. Det fick jag (han är snäll han, Nordahlskan).
Det blir jag och sju grabbar. Sju! Så här lycklig har jag inte varit sedan kronprinsessan tillkännagav sin förlovning.

Känner mig hedrad att få vara en av grabbarna för en dag.


Gamla favoriten Iggy Pop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0