För kung och fosterland

Vad gör man inte för kung och fosterland?

Jag trotsade nyss den extrema kylan (minus 6 grader, men allting under tio plus räknas som extrem kyla) för att köpa mig ett exemplar av senaste numret av ELLE som pryds av prinsessan Madeleine. Skulle ha köpt den redan igår, men det kom någonting mellan barken och trädet på väg till ICA så när jag väl kom in i affären hade jag helt glömt bort varför jag gick dit.

Så, det var bara att ge sig ut idag igen. Men det är hon värd.
Behövde ett nytt busskort också.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Thats our girl! Hon är så snygg vår lilla prinsessa! Ska jaga fatt i ett nummer av Elle imorgon. Gissar att du redan fått njuta av din tidning. Ps. Du får se fram emot värmen på Krabi. Ditt hem i januari. Jag är inte alls avis ;-)

2009-12-20 @ 22:23:12
URL: http://johanna-jojo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0