Inte ett inlägg för mina manliga läsare

Jag är på jakt efter en ny parfym. Så med jämna mellanrum går jag in på någon trevlig affär och sprayar lite på mig för att komma fram till vilken som passar mig (när man sedan går ut därifrån doftar man som en glädjeflicka).
Idag fick jag på mig någonting som doftade helt ljuvligt. Ja, jag förde handleden till näsan under hela träningspasset för att jag var så nöjd med doften.
Problemet är bara att jag inte minns vilken parfym det var, eftersom jag har en tendens att testa tre-fyra stycken åt gången. Men jag hoppas att det var Gucci by Gucci.
Den flaskan är nämligen vansinnigt vacker och skulle passa så bra i mitt badrum. Jag skulle kunna köpa den enbart som dekoration.
Oftast är ju tyvärr just det den bittra sanningen: designen på parfymflaskan är fantastisk med själva doften är katastrofal.

Jag får ta ännu en sväng förbi en parfymaffär för att undersöka om det var Gucci by Gucci som doftade så ljuvligt. För att vara på den säkra sidan. Sedan lägger jag in min önskan till Jultomten.

Se, så vacker den är! Med ett litet spänne och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0