Klart att Kjell ska få åka till Kanarieöarna!

Jag tror att jag ibland underskattar andra människors förmåga att visa omtanke, vänlighet och kärlek. Det gjorde mig så ont att läsa om hur illa vid sig det härliga paret Rose-Marie och Kjell tagit av kritiken de fått för sin medverkan i Ullared-såpan.
Tyvärr ekar alltid elaka röster högre än vänliga, och jag har full förståelse för hur sårade paret måste känna sig.

Men det finns så mycket vänlighet runt oss också. Nu på kvällen gick jag in och sökte lite på Facebook, för jag antog att paret måste ha många beundrare också. Det kan inte bara vara jag som tagit dem till mitt hjärta.

Hör och häpna: Kjell har inte mindre än 5 fanklubbarFacebook samt 20 (TJUGO!) grupper som alla heter någonting i stil med "Vi som gillar Ullared-Kjell" och "Vi som kommer att sakna Ullared-Kjell". Ingen av grupperna hade en negativ ton.
Jag anslöt mig genast till gruppen "Vi som tycker att Ullared-Kjell ska få åka till Kanarieöarna".

För det är väl klart att Kjell ska få åka till Kanarieöarna! Jag blev så rörd när jag såg avsnittet där han berättar att han hellre skulle vilja åka på en chartersemester dit än att vara på Ullared. Han åker till campingen år ut och år in för att hans fru så gärna vill det. Sådant gör mig rörd.

Kan ingen snäll researrangör sponsra hans resa så han får uppleva Kanarieöarna? Han skulle fullkomligt älska det! Och efter alla hårda ord som han har fått utstå från mobben, så förtjänar han också denna resa.

Jag ska en sväng fram och tillbaka till Lanzarote på lördag. Jag lovar att hälsa från dig så länge, Kjell.

Kommentarer
Postat av: Maria Louise Bisgaard

Fin side du har her :-) Godt lesestof...



Fin dag videre

2009-12-02 @ 15:27:51
URL: http://www.gold-digger.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0