Positiva vindar

Så här års när vi närmar oss nyårsafton blir vi överösta av tillbakablickar i backspegeln på året som gått. Jag är inte mycket för att titta bakåt. I synnerhet inte på 2009. Jag lär mig av mina erfarenheter men jag föredrar att blicka framåt.

Det slog mig även i morse när jag lyssnade på radion att vi faktiskt lämnar ett helt decennium bakom oss och att vi efter nyår går in i ett nytt årtionde.

Det känns skönt, visst gör det? Jag tror att nästa år kommer att bli så strålande bra att vi sedan kommer att sitta och minnas tillbaka på 2010, nicka lite i samförstånd och säga "vi var där - vi fick uppleva det".

Jo. Det blir ett bra årtionde det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0