Håller MQ samma klass fortfarande?

För några år sedan gjorde jag alla mina klädinköp på MQ. Deras utbud var då väldigt bra. Jag skaffade mig ett bonuskort som jag flitigt använde och även senare ett förmånligt kreditkort.
Nuför tiden när jag besöker dessa butiker hittar jag sällan någonting som faller mig i smaken. Beror det på att klädkedjan har changerat eller är det min smak som har förändrat sig?

Igår besökte jag MQ-butiken i Kista i ren panik. Jag hade nämligen ett presentkort på 500 kronor som jag var tvungen att utnyttja innan månadens slut.
Det var en pågående rea så jag fick två kjolar och sex par strumpor för denna summa. Men det ska tilläggas att jag förmodligen inte hade betalat fullt pris för dessa varor och köpte dem endast för att jag hade ett presentkort som var på väg att frysas inne.

Eftersom jag inte ser "shopping" som en hobby så läser jag aldrig modebloggar och hänger således inte med i vad som är "hiss eller diss". Därför ställer jag nu frågan: Var MQ bättre förr? Upplys mig, snälla!

Gårdagens inköp: 50% rabatt på strumpor kändes bra. Fick sex par för 144. Kommer förmodligen väl till användning i höst.

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Jag tycker MQ var bättre förr, men det är bra nu med :)

2009-07-19 @ 11:26:04
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Begonia

jag har aldrig varit så high på MQ faktiskt. Bara dyrt och det finns samma sak i andra affärer för billigare :D

2009-07-19 @ 11:48:24
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Måste nog säga att jag tyckte MQ var bättre förr. Men det kan nog bero på att smaken förändras och att jag tycker modet är sisådär just nu. :-)

2009-07-19 @ 15:23:10
URL: http://johanna-jojo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0