Årets trafikfara?

Tidigare om åren var HM´s traditionella underklädeskampanj lagom till jul årets mest uppmärksammade. Världsberömda skönheter prydde pelare landet runt och orsakade både trafikstockningar såväl som heta debatter. Jag vågar inte säga om denna man fortfarande har denna jultradition - den väcker i alla fall inte samma uppmärksamhet. Men å andra sidan kanske det inte är så uppseendeväckande med bilder på kvinnor i trosor och BH längre?

I förra veckan upptäckte jag att Stockholm innerstads busshållsplatser har blivit dekorerade med gigantiska bilder på Henrik Lundqvist som är klädkedjan Brothers ansikte utåt inför denna jul.
Där kan vi tala om trafikfara! Jag kan inte riktigt släppa blicken från honom. Killen är så vansinnigt VACKER. Ja, vacker. Inte söt, inte snygg. Bara vacker.

Bilderna på Lundqvist gör mig en anings okoncentrerad i storstadstrafiken. Människor har blivit påkörda för mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0