Fullspäckad agenda

Ibland måste jag påminna mig själv om att även mina dygn bara har tjugofyra timmar. Efter överläggning med mig själv tidigt imorse, kom jag fram till att man har dispens att hoppa över träningen när Tre Kronor spelar match. Mitt på dagen!

Jag var helt enkelt tvungen att välja bort någonting. Det är mycket jag ska hinna med i helgen. Jag har en berättelse kvar att skriva till deckarkursen på måndag kväll, några kapitel kvar att läsa i boken vi ska diskutera då, jag ska göra matlådor så det räcker hela veckan.
Från och med måndag har jag några veckors heltidsstudier framför mig och kommer inte att ha tid att stå vid spisen på kvällarna - då är det istället hårt pluggande som gäller.

Det kommer att bli rena semestern att börja jobba igen. Det ska bli så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0