Julfirandet har börjat

Adventsljusstakarna är på plats i fönstren och därmed har det officiella julfirandet börjat i det Larssonska hemmet. Bling-blinget har dock inte kommit upp ännu (men jag drar ut på roligheterna). Sedan kom jag på att jag måste införskaffa en ny ljusslinga till balkongen (för det måste man ha!) för den råkade gå sönder förra året (det var typ bara halva slingan som lös - det såg förskräckligt ut).

Mest lycklig och tacksam är jag över att jag får vara hemma i Sverige och fira julafton med La Familia. En jul utan dem vore en ren katastrof. På juldagen ska jag jobba. Men tro mig när jag säger att jag är tacksam för det också. Det ska bli riktigt roligt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt med både ledighet OCH jobb!Och det värmer att höra att ni har en sådan fin kontakt med folket på barrvägen.Det är lååååångt ifrån blodsband som räknas.Familjen finns där kärleken finns.Punkt:-)



Må så gott

Kramar

Tress

2009-11-23 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0