Tidig julklapp?

Det är långa dagar för mig nu. Dessutom kräver dem en hel del energi så jag är ganska trött när jag kommer hem på kvällarna. När jag väl kommer hem, ska jag väl tillägga.
Idag tog det en timme och fyrtiofem minuter att komma hem ifrån stan. Samtliga vägar i Stockholm var nämligen avstängda på grund av statsbesök och då fick jag använda fötterna som transporteringsmedel (vilket tar lite längre tid än om man åker buss). Inte för att det gjorde så mycket. När man sitter vid skolbänken en hel dag så behöver man lite frisk luft. Fast idag regnade det rejält också och det var inte lika trevligt.

Tittade igenom mina mail när jag kom hem och såg att jag hade fått ett erbjudande från Adlibris om att köpa tre pocketböcker för 99 kronor. Det är ju som julafton för mig! Vilket bra erbjudande! Klart jag nappar på det. Ska under tiden jag ser "Morden"SVT fundera över vilka jag ska beställa - det fanns faktiskt en hel del bra att välja mellan.

Slutligen kan jag ju berätta att det fortfarande är Slash som håller mig sällskap på pendeltåget på dagarna och nattar mig på kvällen.
Han är verkligen en härlig personlighet. En mycket underhållande man med skön humor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste nog ta och köpa Slash boken jag med.

Ps. Jag har läst ut Hypnotisören. Sträckläste den när jag väl börjat. Men hu, vilken läskig bok. Vi måste ses så jag kan lämna tillbaka den. Kram Johanna

2009-11-19 @ 13:59:50
URL: http://johanna-jojo.blogspot.com
Postat av: kiki

aah visst är den bra!? Jag läser jättelite varje gång jag tar upp den bara för att ajg vill att den ska räcka länge ;)

2009-11-20 @ 17:02:50
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Maria

Den är riktigt bra! Han har hunnit med mycket i sitt liv =)

2009-11-20 @ 17:30:35
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0