Att göra

Vi har höstlov från deckarkursen i två veckor. Det är två välbehövliga lediga veckor eftersom det är så intensivt och då behöver man en liten återhämtning mitt i. Men det innebär ju inte att vi blev utan uppgifter att göra. Två skrivuppgifter ska jag göra. Dessutom ska vi läsa en bok - Henning Mankells "Mördare utan ansikte" - som vi ska diskutera nästa tillfälle vi ses.

Jag har satt press på mig själv. Senast på måndag ska min första skrivuppgift vara klar - den ska då mailas till mina kurskamrater. Skrivuppgift nummer två ska tas med till lektion.

Just den andra uppgiften tror jag kommer att bli en av de svåraste under hela kursen. Vi ska skriva om "ingenting speciellt" men ändå behålla läsarens intresse. Det är en utmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0