Nöjd kund?

En kär vän ringde mig under kvällen för att få lite hjälp med CV och framför allt personligt brev till en jobbansökan. Han vet att jag tycker om att skriva, har ganska bra koll på ord och ville väl i stort sett ha lite inputs hur det personliga brevet bäst kunde skrivas.

Jag blev helt i eld och lågor! Jag tänkte att här kan jag göra en rejäl insats och bad honom att skicka över en kopia på brevet, så jag själv kunde sitta och pilla och ändra bland meningar och ord.
Letade fram mitt headset till mobilen så jag kunde skriva samtidigt som jag pratade med honom.

Efter ett tag insåg jag att hans medverkan var överflödig, så jag bad att få ringa upp honom när jag var klar med mitt skapande.

Efter omsorgsfullt pillande i texten var jag till slut mycket nöjd med "hans" personliga brev och skickade tillbaka det för godkännande.

Det kändes som om han blev nöjd.

Jag kanske ska knäcka extra som redigerare?

Kommentarer
Postat av: G.E Online

Vad snällt av dig att hjälpa din kompis. :)

2009-10-08 @ 22:33:08
URL: http://www.agilityforum.se/blogg
Postat av: Maria

Klart man hjälper en vän i nöd! =)

2009-10-09 @ 08:56:16
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Tress

ABSOLUT!Jag anlitar dig, om hjälp skulle behövas:-)

Tress

2009-10-09 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0