Skön bekräftelse

Jag har inte riktigt förstått själv ännu att jag faktiskt har fått ett jobb. Det kanske är tur att det är ett par veckor kvar innan jag börjar så jag hinner vänja mig vid tanken.
När man har letat jobb så länge som jag har gjort så tror man till slut att man aldrig kommer att få ett. Så för mig känns allting så overkligt fortfarande.

Men idag fick jag skriftlig bekräftelse på posten. Med massor av papper att fylla i.

Jag hade glömt bort hur mycket papper det är i flygbranschen. Det är en sån sak man förtränger när man inte har varit verksam på ett tag.
Men det går under kategorin "i-landsproblem" - mina absoluta favoritproblem att ha.



Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS igen!Härligt att du ska få jobba med det du verkligen vill och är gjord för-Flyga!Man skulle kunna säga att du är en ängel (Nää jag behöver inte låna några pengar haha)



Men du se det här som en lite semester nu innan jpbbandet börjar, fast känner jag dig rätt(?) så är du bäl ivrig att ta fart..uppåt :-)

Må så gott!

Kramar.

Tress

2009-10-01 @ 19:12:01
Postat av: Maria

Ojojoj... "semestern" tar jag sedan när jag börjar och jobba =) Då har man ju faktiskt det privilegiet att vara lite ledig på plats och få lite sol och god mat i magen. Det ska jag njuta av i vinter. Och visst längtar jag jättemycket efter att få komma upp i luften igen.



Men fram till dess är det full fart! Jag jobbar som en galning nu på att få någon ordning på mitt skivande =) Puh! Roligt men mycket.



kram kram!

2009-10-01 @ 19:21:30
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: A-K

GRATTIS till jobbet Mia!!! Kramar/A-K

2009-10-04 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0