En vecka att se fram emot

Det är verkligen en härlig dag idag. Trots att det regnade kopiöst inatt är himlen nu klarblå, solen skiner och temperaturen ligger en bra bit över det normala för årstiden. Helt enkelt en ljuvlig höstdag.
Jag har dessutom ingenting på agendan idag, ingenting som jag "måste" göra. Jag kan göra exakt vad jag vill - det är en lyxig känsla.

Jag har ju också en riktigt rolig vecka att se fram emot. Skrivkurs imorgon kväll, en spännande jobbintervju på tisdag, på onsdag släpps Camilla Läckbergs nya bok och till helgen har "Flickan som lekte med elden" premiär. En vecka fylld med roliga inslag med andra ord.

Det är mycket lättare att gå upp på mornarna när dagarna är fyllda med aktiviteter man ser fram emot.

Nu är det dags för en lång promenad i det underbara vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0