Härlig morgon

Det är en sådan skön känsla att vakna upp och veta att man har ett jobb framför sig. Visserligen är det ett tag kvar innan jag börjar, men ett orosmoment i livet är borta.
Nu kan man börja att planera sitt liv på ett normalt sätt igen.

Det första jag gjorde nu på morgonen var att beställa tid hos tandhygienisten. Kanske inte låter som det roligaste man kan spendera sina pengar på, men tänderna är jag så rädd om. Två besök per år hos henne blir det. En bra investering, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: Ååh va härligt! Skönt att det har löst sig för dig :)



kraam!

2009-09-24 @ 14:32:54
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0