Nu ska det skrivas!

Jag stack iväg en sväng till gymmet på förmiddagen - men det var någonting som hände. Idag stod ben på agendan. Efter min uppvärmning körde jag igång med benpress och... AJ, vad det gjorde ont i mitt vänstra knä. Det känns ingenting när jag går eller står eller klämmer på det. Men när jag pressar ihop knät med vikter så gör det fruktansvärt ont - det är ungefär samma känsla som man har när man vridit det snett.
Får ta det lugnt ett par dagar med just benövningar och se om det går över av sig självt.

Nu har jag i alla fall förberett mitt köksbord (som också agerar "kontor") för att ta fram skrivaren (den står undangömd under sängen annars, för det är så sällan jag använder den). Men på måndag kväll ska ju en skrivuppgift till kursen in!

Så nu ska det skrivas! Jag har en idé som känns ok, varken mer eller mindre. Ska försöka göra någonting av den. Men idag får jag verkligen gå på disciplin, eftersom det är så mycket annat som lockar. Framför allt den boken jag håller på att läsa just nu, "Det trasiga fönstret" av Jeffery Deaver. Oerhört spännande och väldigt svår att lägga ifrån sig. Men jag måste prioritera min kurs nu - nöjen får jag ägna mig åt när tid finns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0