Centimetrar kan ju vara så långa!

Jag ska iväg på ett efterlängtat besök hos min frisörska idag (älskar när någon håller på med mitt hår). Men det är välbehövligt också.

Frisörbesök har nämligen låg prioritering när jag är arbetslös. Därför är det ett bra tag sedan jag var där. Det är slitet och färgen är matt.

Så idag blir det en rejäl makeover. Jag velar lite över färgvalet som sig bör när man är tjej. Martin hade skrivit på min Facebook-sida igår att jag får färga det hur jag vill bara jag klipper av 15 centimeter.

15 centimeter?! Vad har jag gjort honom för ont? Förstår han inte hur låååångt 15 centimeter är när det gäller hår?

På sin höjd kan jag tänka mig att klippa av fem. Håret når nästan till midjan nu. Men där går min gräns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0