Lönen kom ju idag...

Ok, jag tar det från början och försöker vara så kortfattad som möjligt:

Lönen kom ju idag. Nu fick jag inte ut en hel lön - det får jag inte förrän nästa månad - men eftersom jag numera har ett jobb och fick en rabattkupong på 20 % på Kicks med posten idag så ville jag ge mig själv en liten present i form av en Airstyler från Björn Axén (för er som inte riktigt i insatta så kan jag berätta att det är en värmeborste för håret med tre olika borstar). Jag har önskat mig en sådan så länge och tyckte det var den bästa möjliga anställningsprestent jag kunde ge mig själv (när man är utan pojkvän så får man klara av sådana saker själv, förstår ni).

Så jag begav mig till grannkommunen där de har ett köpcentrum som inte påminner om en kyrkogård. Där visste jag att Kicks hade denna Airstyler (och förstår ni - 20 % rabatt! Som julafton i miniformat). Nu blev det lite annat smått och gott som jag också behövde - det erkänner jag. Samt en fika på Wayne´s (visst hör det till att man tar sig en fika när man är ute och shoppar och gör fynd?).

När jag gick mot utgången så bara råkade jag gå förbi ett Gallerix. Efter att ha sett hemmafixaren Martins inspirerande inslag i morse om tavelupphängningar så föll det sig väl ganska naturligt att jag gick in för att titta lite.
Och därinne så hittade jag Bröllopsbilden! Som jag redan hade en ram till hemma som bara har legat och väntat på att få en bild att bära upp.

Jag älskar tavlor. Jag har alldeles för få väggar. Men det finns vissa motiv som har högre prioritet att hänga uppe än andra.


Kommentarer
Postat av: A-K

Mycket snygg tavla!! =) Är dem inte som gjorda för varandra...

Hoppas allt är bra med dig! Kramis/ AnnaPanna

2010-08-26 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0