Martin står inför ett namnbyte - hjälp honom!

Allas vår favorithemmafixare i SVT, Martin Jönsson, funderar på att byta efternamn. Jag förstår egentligen inte vad det är att fundera över eftersom jag inte alls är så förtjust i "Jönsson" (i själva Martin är jag dock väldigt förtjust om någon har missat det).

Hans namnalternativ är Ljungqvist.

Så nu är Martin alldeles till sig av velande (han är född i Tvillingarnas tecken). Hjälp honom därför att ta ett beslut. Skriv i kommentarsfältet nedan vad ni tycker. Martin läser nämligen noggrant alla kommentarer här på bloggen om vad som skrivs om honom och blir väldigt glad över ert engagemang.

Martin Jönsson eller Martin Ljungqvist?

Säg vad ni tycker, kära bloggläsare. Som tack för er medverkan publicerar jag på allmän begäran återigen Martins egna favoritfoto där han står framför det kungliga slottet med prins Daniel i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: martin

du e så sjuk, jag har inget jättevelande och framförallt inget favoritfoto...du e knasig

2010-08-06 @ 13:18:54
Postat av: Maria

Var inte så blygsam, Martin!

2010-08-06 @ 13:23:31
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Mamma

Som jag nyss skrev på facebook, JÖNSSON, eller varför inte Prins Martin då behövs ju inget efternamn.

2010-08-06 @ 15:18:04
Postat av: Betty

Ahhh, jag garvar ihjäl mig! :D

2010-08-06 @ 23:18:52
Postat av: Therese

Ljungqvist...

2010-08-08 @ 19:28:05
Postat av: Maria

Bra där, Tress!

2010-08-08 @ 20:56:09
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0