Nu är jag med Ajfåun

Idag - äntligen - fick jag min iPhone ("fyra" har jag lärt mig att man ska säga också). Samt massor med papper för mig att skriva på. Min vana trogen har jag valt en operatör som är ganska...omständig.
Ringde deras kundtjänst för att få mina räkningar på autogiro. Tänkte att det var en lätt grej att fixa men inte då. Jag måste gå in på deras hemsida och registrera mig, sedan vänta på ett lösenord för att till sist kunna ändra det själv (jag saknar de gamla hederliga blanketterna som man fyllde i med penna).

Dessutom ville jag ha kvar mitt gamla mobilnummer. Det är också en omständig process kan jag lova. Så jag har all tid i världen att läsa igenom både bruksanvisning och lära mig hela mojängen innan den kommer att fungera som jag vill.

Hej Moderna Värld! Varför ska saker och ting vara enkla när man så lätt kan göra det svårt?

Kommentarer
Postat av: louis

Great, Thank you for your work!

2010-10-19 @ 12:19:12
URL: http://www.louisvuittonspeedy.com/
Postat av: Peter

Låt mig gissa, Telenor?

2010-11-22 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0