Jag behöver mer julkulor!

Ett hörn i vardagsrummet är nu färdigpyntat. Ett hörn. Men det är kanske är det viktigaste hörnet eftersom det är där som julgranen står.


Vinterprinsessan. På hennes plats står i vanliga fall (off season) en torso. Jullöparen (som tyvärr inte syns så mycket) hittade jag i Dubai för en billig penning och på den står det "I believe in Santa Claus".


Självklart är kronprinsessparet en del av julfirandet! Bilden till höger - från bröllopet - ramade jag in idag. De två lyktorna med kors på hittade jag i går.


Julgranen är klädd! Men ser den inte lite naken ut? Jag måste nog skaffa mer kulor!

Kommentarer
Postat av: Tress

Du kan du Mia! Superfin gran!!

2010-12-11 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0