Julpiffningen fortsätter

Med en krasslig hals och en täppt näsa fick jag stå över träningen idag. Vill inte riskera att bli ännu sjukare. Men att lalla runt i lägenheten och fortsätta julpiffa går alldeles utmärkt med en förkylning.
Det blev lite tillskott till julpyntningen igår när jag var in på en fantastiskt liten inredningsbutik i Infra City i Upplands Väsby (jag tror att butiken heter Inredningskompaniet eller något liknande). De hade verkligen julpynt i min smak!


Små söta prydnadsgrejor att hänga i julgranen kanske?


Genast när jag såg den här stentavlan blev jag förälskad i den. Lite dyr men den kommer jag å andra sidan att ha uppe året om. Riktigt var vet jag inte ännu.


Det framgår kanske inte av bilden men de här vantarna är minimala. De är så små och söta och jag är så lycklig över att det finns en liten tjej i vänskapskretsen nu som jag kan skämma bort.

Nu ska jag ta mig an att klä julgranen. Det kommer att ta tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0