Redo för våren!

Jag är den första att erkänna att mina förberedelser inför julen kan kännas överdrivna och att jag börjar med själva pyntningen i det tidigaste laget. Men när julen sedan är över är jag också väldigt snabb med att få undan allting så fort som möjligt.
När julen är över är jag nämligen redo för våren.

Det har blivit tradition att julen här hemma städas undan redan på nyårsdagen. Med undantag för ljusslingan på balkongen som får sitta uppe i ett par månader till. Det blir alldeles för mörkt annars.

Jag tänker till och med tjuvstarta lite idag med att städa undan lite. Jag är så mättad på den extrema kylan och den överdrivna mängden snö som vi har fått i år.
För mig får skiten gärna smälta bort NU.


Min stackars balkong är täckt med tung och illasinnad snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0