Gör ett nytt försök

Förra veckan när jag åkte ut på fem dagars jobb, hade jag med mig fyra böcker. Ja, nu trodde jag kanske inte att jag skulle hinna läsa igenom alla men är det bättre att ha sig sig en bokbuffé än att stå helt utan.
Jag kom igenom en halv ("skyller" på alldeles för trevligt sällskap och aktiviteter).

Idag åker jag iväg på samma tur. Borta i fem dagar. Den här gången gör jag ett nytt försök och hoppas att jag hinner läsa mer.
Imorgon är det krigsmuséum i Saigon. På torsdag iväg till Phuket. På fredag ska jag få sand mellan tårna. Hemma igen på lördag kväll.

Önskar er en underbar vecka, kära bloggläsare!




Melonkonst i Patong.

Kommentarer
Postat av: Mika

Vilken härlig tillvaro du har numera. Blir lite avundsjuk när jag läser din blogg.

2010-01-21 @ 22:35:05
URL: http://mikaaalto.blogspot.com
Postat av: Maria

Det är verkligen en harmonisk tillvaro. Jag är tacksam över att jag inte bara har ett jobb igen, utan även ett jobb som jag trivs med.

2010-01-24 @ 08:58:55
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0