Trädgårdssnack med Martin i ottan

Det blir ingen sovmorgon i morgon (trots att jag har ledig dag då med). Hemmafixaren Martin är med i SVT´s "Godmorgon Sverige". "Tidigt, tidigt" enligt honom själv. Vad det innebär i ett direkt klockslag vet jag inte riktigt, men sändningarna börjar väl 6:30 på sommaren om jag inte missminner mig så det är väl bara att ställa klockan och ha tvn på så man inte missar honom (och självklart prioriterar jag Martin före en sovmorgon).

Imorgon blir det trädgårdssnack. Nu har jag visserligen ingen trädgård själv men jag kanske ändå får lite trevliga tips som är användbara på balkongen.

Hemmafixaren Martin Jönsson. En bättre början på veckan kan man knappast önska sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0