Alltid en liten tröst

När jag har kaos i livet blir det om möjligt ännu viktigare för mig att ha ordning och reda i min direkta närhet, det vill säga hemma.
Samtidigt som jag stod och lagade middag, passade jag på att städa i köksskåpen. Efter att det var gjort kände jag mig inte lika frustrerad längre.



En avi kom med posten igår att jag hade ett paket att hämta ut. Visste inte vad det var för något, eftersom det inte stod någon avsändare. Trodde att det var någon tävling jag vunnit på.
Men det visade sig vara en jättefin vit klocka av märket GANT som jag indirekt fått från min förra arbetsgivare (egentligen var det taxfreeföretaget vars produkter vi sålde ombord som skickade denna som tack för ett bra och lönsamt samarbete).
En trendig klocka som tack för fyra och en halv månads arbete var väl inte dåligt?!
Alltid en liten tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0