Höstvindar i juni

Trots att jag tillbringade hela dagen inomhus igår med att storstäda (det dammsögs, skurades och gnoddes) och kroppen idag bokstavligt talat skrek efter andra aktiviteter, så räckte det med en blick ut genom fönstret på morgonen för att lägga planerna på utomhusaktiviteter åt sidan.
Inte för att regn direkt stör mig så mycket, men idag stormar det verkligen. Inte blev saken bättre av att jag avslutade kvällen igår med att titta lite på katastrofrullen "The day after tomorrow" där hela jordklotet förvandlades till en gigantisk isboll.
Istället tog jag en tid i tvättstugan. Sedan ska jag ta en snabb promenad till bibilioteket för att hämta en bok som jag har beställt och resten av dagen ska jag njuta av min nystädade hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0