"Modern family" - bäst på TV just nu


Jag har saknat en riktigt bra sitcom sedan "Vänner" lades ner. Nu kanske det inte direkt är någonting jag sörjer eftersom serien - sex år efter nerläggningen - fortfarande visas i repris dagligen på svensk tv (dessutom har jag DVD-boxen ifall saknaden skulle bli för stor). Den slutade också innan den blev patetisk eller blev bedrövligt dåliga långfilmer (snälla, snälla gör inte långfilm av "Vänner" - låt oss minnas den tv-serien precis som den var! Ni ser ju själva vilken katastrof det kan bli när bra tv-serier blir bio-filmer).

Men nu har jag blivit alldeles vansinningt förtjust i "Modern family" som visas på TV4 på fredagkvällarna. Det har blivit veckans höjdpunkt (jag kanske överdriver en smula eftersom utbudet på TV just nu är rena julafton för oss rojalister).

Serien är fullkomligt genial! Min favorit är självklart bögen Cam (ok, det var väl direkt ingen högoddsare). Älskar honom.

Om en liten stund kommer jag sitta framför tvn och riktigt njuta av riktigt, riktigt bra underhållning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0