Tack och lov: Snart är det bröllop!

Trots att jag trodde att det inte var möjligt för mig att glädjas mer åt det kommande prinsessbröllopet på lördag än vad jag redan gör, fann jag en enormt tröst i morse över att det faktiskt bara är fem dagar kvar till vigseln (AB).
Det var allt annat än en strålande dag jag vaknade upp till. Inget jobb i sikte, endast ett fåtal dagar kvar att stämpla på och privatlivet ser inte alls ut som jag hade förväntat mig eller hoppats på att det skulle göra vid den här tidpunkten i livet.
Med andra ord är det ingen bra dag, ingen bra vecka, inget bra år.

Just därför är jag lite extra lycklig över att ha bröllopet att se fram emot på lördag.


Kommentarer
Postat av: Peter Haag

Man får sannerligen hoppas att det regna, att prinsessan svimmar, att magsjukan slår till och att allt bli skit. Det kan de verkligen ha de jävla skitstövlarna.

2010-06-14 @ 13:25:07
Postat av: Maria

Den svenska avundsjukan?

Regn på bröllopsdagen betyder tur, så visst önskar vi dem några droppar.

Men att önska dem skit verkar vara väldigt småsint och barnsligt.

2010-06-14 @ 14:12:18
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0