Carrie besegrad av vuvuzelan

Dagen är här. Carrie Bradshaw är besegrad.

I några avsnitt av "Sex & the city" ger Carrie ifrån sig läten som påminner som en stucken gris. Dessa gallskrik går genom märg och ben och ger samma obehagkänslor i kroppen som när man drar naglarna på svarta tavlan (information till mina yngre läsare: det var föregångaren till whiteboardtavlan och på den skrev man med kritor. Kan ni tänka er så primitivt?).
Fram tills idag har Carries hysteriska vrål varit det mest irriterande ljudet jag tänka mig kan.

Carrie har blivit besegrad av vuvuzelan (AB). Ljudet från detta trumpetliknade tingest kan inte beskrivas som annat än tortyr.

Jag ber en stilla bön att Sydafrika aldrig kommer att få arrangera hockey-VM. Det vore en ren synd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0