Ett inte så officiellt bröllop

Så här ligger det till: Mr Big har gift sig.
Ja, nu kallar jag egentligen honom för Charlie eftersom han är enormt fascinerad av Charlie Harper i "2 ½ män" (och att han identifierar sig med den rollkaraktären med tillhörande serie är så hysteriskt roligt på så många olika plan att jag omöjligt kan redogöra för dem alla här).
I verkligheten heter han någonting helt annat och ska få förbli anonym (men jag tillägger inom parantes att han är, utan konkurrens, den vackraste man jag någonsin träffat).

Problemet för mig som det senaste året levt och andats bröllop är att Mr Big är en person som inte gärna drar till sig uppmärksamhet om han kan undvika det. Han är diskretionen personifierad. Tillbakadragen på ett smakfullt sätt.
Så alla de där frågorna som en bröllopskrank flicka vill veta - som vart, när, hur - har jag ingen aning om. Inte ens bilder har jag fått se.
Således har jag inte, till min stora sorg, kunnat uppvakta brudparet med en present.

Men däremot kan jag gratulera er här och nu med mina varmaste lyckoönskningar.

Välsigne er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0