Däckad

Natten till igår vaknade jag upp på mitt hotellrum på Las Palmas och hade feberfrossa utan dess like. Det spelar ingen roll hur gammal man är - när man är sjuk vill man vara hemma.
Riktigt ynklig har jag varit sedan dess. Knaprade Panodil hela den natten för att få ner febern så jag kunde jobba hem.
Tro mig att det är en kraftansträning att flyga hem med en rejäl försening i ryggen när man inte är helt kry. Att flyga över huvud taget när man är sjuk bidrar inte direkt heller till ett snabbt tillfrisknande.

Jag är helt däckad idag. Och ljuskänslig. Klarblå himmel med strålande solsken är inte de ultimata väderförhållandena när man mest av allt bara vill ligga under täcket och ta igen sig.

Dagens tips: När ni är krassliga - håll er borta från flygplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0