Ricki Lake-moment på Arlanda

Det ligger en Pressbyrå i närheten av där man kommer ut ur tullen på Arlanda flygplats. Visserligen nås man av nyheter relativt fort numera på grund av att det är lättare att kommunicera via sms och nätet, men jag har fortfarande som vana att snegla på löpsedlarna när jag går förbi där när jag kommer hem.

Igår eftermiddag välkomnades jag hem till landet med löpet: "Min sambo bedrog sig med sin syster". Inte "min", utan "sin".

Helt plötsligt kändes härvan kring Tiger Woods och hans doppande till höger och vänster så harmlöst, så osyldigt, så mänskligt, så normalt.
Och helt plötsligt kom insikten över mig att rubriksättarna på kvällstidningarna är uppvuxna med Ricki Lake på eftermiddags-tv.

Jag är inte helt säker på att det är till fördel för dagens nyhetsflöde.


Kommentarer
Postat av: louis

Good Blog,Thank you very much!

2010-10-19 @ 14:11:49
URL: http://www.louisvuittonspeedy.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0