Zara Home - inredning i min smak

Dagen innan jag fick min livshotande förkylning (jag blir som en karl när jag är täppt i näsan och ser genast mitt liv passera i revy) besökte jag Zara Home i Las Palmas. Och klev inte utanför deras portar tomhänt. Tvärtom såg jag snarare ut som självaste jultomten när jag sedan promenderade kors och tvärs genom staden tillbaka till hotellet, eftersom jag bar på en säck.

Det nalkas nämligen en ansiktslyftning hemma. Nu är jag inne i min vita period och vill måla om allting i vitt. Det blir sommarens projekt.

Med tanke på hur länge det tog innan klädeskedjan Zara öppnade upp i Sverige, lär det väl ta ett bra tag innan vi får "home"-delen hit. Vilket är synd. Kvaliten är bra, produkterna lite annorlunda (jag får utslag när jag kommer in i ett hem som ser ut som ett utdrag av IKEA-katalogen), priset överkomligt.

Ut från Zara Home-butiken kom jag med två fantastiskt fina ramar, två prydnadskuddar med fjädrar på (det stod mitt namn på dem) samt en ljuvligt doftande spray (orange blossom) som man tydligen ska gå och spraya med lite här och var i sitt hem (eftersom mitt luktsinne för tillfället är obefintligt, kan jag inte riktigt avnjuta denna just nu).

Inredning är från och med nu en ny kategori på bloggen, eftersom det lär bli en hel del skrivande om det i år (vilket förhoppningsvis kommer att glädja hemmafixarexperten Martin enormt).


Mina inköp från Zara Home.


Kommentarer
Postat av: Hemisbo

Ligger den också i shoppingcentrat?



Zara Home låter som en dröm. Hoppas det går lite snabbare att lansera här i Sverige!

2010-03-13 @ 22:39:01
URL: http://charliefood.blogg.se/
Postat av: Maria

Det finns förmodligen en Zara Home i shoppingcentrat också - den jag handlade i låg mitt i stan.

2010-03-13 @ 22:46:07
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjohoo...äntligen..

2010-03-16 @ 23:22:01
Postat av: Maria Olsson

http://www.ellos.se/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=39129



Var bara lite nyfiken vad Zara Home hade och hittade detta.....

Kram Maria

2010-03-31 @ 12:48:22
Postat av: Cecilia

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 22:32:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0