Hemmafixaren Martin tänder till

Den här gången har public service-kanalen lyckats lägga upp hemmafixaren Martins medverkan på Play. Därför kan vi (som han glömde att meddela att han skulle vara med i tv i morse) avnjuta hans goda råd om belysning hemma.
Dessutom ger han oss en riktigt informativ och nyttig lektion i den nya generationens lampor.

När jag såg inslaget fick jag en alldeles strålande idé: Eftersom Martin inte direkt ligger på plus hos mig nu så kan han få sona sitt brott genom att hjälpa mig att sätta upp min nya kökslampa (miljövänlig naturligtvis!). Jag har haft den hemma i flera månader nu men den kräver en något mer teknisk person än mig för att komma på plats.

Titta nu på det intressanta inslaget från morgonen (som jag misstänker är inspelat i Martins nya lägenhet). Vill också påminna er om att han har en alldeles egen fan club på Facebook som ni kan gå med i. Sök på "Hemmafixaren Martin Jönssons fanclub".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0