Jackpott i kväll!

Egentligen har jag ingen bra vecka. Redan i går - trots att det bara var torsdag - konstaterade jag att den här veckan inte var en av de bästa jag upplevt.
Men det finns ju alltid saker som kan göra en riktigt glad. Jag jobbar rekordmycket den här veckan (vilket jag egentligen inte sörjer så mycket över för det ger ett behövligt klirr i kassan - ska man investera i en Kitchen Aid så skadar det inte att få in lite extra pengar) och är ganska sliten i kroppen och trött. Men jag har vansinnigt trevligt varje dag jag går till jobbet. Även om det självklart ska suckas och stönas på vägen dit!

I helgen har jag två riktiga mastodontdagar med övernattning på Teneriffa, så det blir ingen uppdatering av bloggen då.

Men det som gör mig allra, allra gladast är att jag får se "Modern family" ikväll! Och som det inte vore tillräckligt: Slash medverkar i pellejönsprogrammet "Skavlan" i kväll.

Wow, vilken dubbel! Går tvn sönder nu kommer jag att bli mycket, mycket förargad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0