Jag har hittat Mattan!

De senaste åren har jag inte haft någon matta i vardagsrummet. Jag har ju en förkärlek till vitt och när man alltid använder vardagsrummet som diningroom (äter alla mål framför tvn) så kan ni själva räkna ut hur mattorna ser ut efter ett tag...
Tidigare har min filosofi varit den att eftersom slitaget på mina vardagsrumsmattor är onödigt stort så köper jag så billiga mattor som möjligt.

Fram till nu.

För nu har jag nämligen hittat The Matta. Den mattan som är som gjord för att bo i mitt vardagsrum. Och när jag tänker efter är den inte speciellt dyr heller (det går inte att klaga på priser när man för en vecka sedan kånkade hem en Kitchen Aid med en massa tillbehör för sex tusen kronor).

Mattan heter America och finns på MIO. Och som strössel på glassen så finns den även som dörrmatta! Bingo!

Så min uppgift nu är att hitta

1) någon som har en större bil än en Toyota Corolla (mammas) som får in en matta som är 165 cm lång

2) någon som vågar köra bil på vintern för det vägrar jag

America
Welcome to casa de Larsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0