Kanske blir det bara jag och Keith

Jag har varit i gång hela dagen i dag. Det har tvättats, skurats, dammsugits och bakats här hemma. Dessutom hann jag med ett besök på gymmet där jag körde axlar och spinning.
Stressa iväg till biblioteket gjorde jag också för att hämta Keith Richards biografi som jag tänkte läsa de närmsta dagarna när jag är i väg på jobb.

Jag ska nämligen vara borta i fyra dagar. Kommer inte hem förrän på fredag kväll. Och min fundering nu är om jag ska ta med mig datorn eller inte. Jag är nämligen vansinnigt trött på att kånka grejor just nu.

Visst, en laptop i sig väger inte mycket. Men många bäckar små. Dessutom har jag två nätter i Helsingfors (den första natten är jag i Luleå) och det irriterar mig jättemycket att internet där kostar 10 € per dygn.

Jag bestämmer mig i morgon bitti. Eller i natt. Klockan ringer kvart i fyra.

Kanske hör ni inte av mig förrän på fredag. Kanske blir det bara jag och Keith i ett par dagar framöver.
Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Peter Svanberg

Bra bokval! Finns den redan på bibblan??

2010-11-16 @ 13:52:11
URL: http://petersvanberg.se/
Postat av: Maria

Ja, jag lånade den där!

2010-11-19 @ 20:29:47
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0