Lite julpyntning hann jag med

Julpyntningen är inledd. Ja, den är långt ifrån klar eftersom jag har tillbringat mycket tid på resande fot den senaste tiden samt att det känns som om tiden över lag går väldigt fort just nu.
Jag har precis varit ledig i tre dagar och inte hunnit med en bråkdel av det jag velat.

Men lite julpyntning har det blivit i alla fall. Förutom att jag pyntar från golv till tak hemma så ska det även storstädas inför julen. Rejält. Det är väl också en bidragande orsak till att det tar sådan tid för mig att få allting klart.


Adventsljusstaken i vardagsrummet. Jag har en i köket också men den ska bytas ut. Den nuvarande är "så 1983" och faller mig inte alls i smaken längre.


Harrod´s-vanten är på plats. Bilden är tagen med min Ajfåun - det ser ut som väggarna i köket är gula men det är dem inte. Väggfärgen heter "Sandstorm".


Ingen jul utan chokladkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0