Mycket idag...

Egentligen var jag ledig idag. Men jag kunde inte motstå frestelsen att få två kompdagar i utbyte mot en flygning fram och tillbaka till Köpenhamn. Min arbetsdag slutade redan klockan tio så ärligt talat har jag ju resten av dagen till förfogande.

Idag är stora grejor på gång. Jag ska iväg in till huvudstaden och få min hälsena röntgad. Det är jag jättenervös över. 

Men jag ska också fika med min vän och kollega Tomas och det ser jag verkligen fram emot!

Vi hörs i kväll, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Hej Maria. Kul att du kikade in till mig. Periodvis tappar jag helt sugen att blogga men tid nog kommer glädjen tillbaka. Kram

2010-11-02 @ 11:38:29
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0