På hemmabas

Kära vänner, trots att jag tog med mig datorn till Luleå fick jag aldrig tid att uppdatera er som jag hade planerat. Istället gick jag på bio i torsdags kväll (i sällskap av en gigantisk godispåse) och tittade på den senaste "Harry Potter"-filmen.
Återigen blev jag påmind om hur lyckligt lottade curling-generationen är som är uppväxta med Harry Potter istället för "Vilse i pannkakan". Det är ett trauma som vi 70-talister aldrig kommer över.

Arbetsdagen igår blev lite längre än vad som var beräknat och i förmiddags offrade jag mitt efterlängtade spinningpass för att jobba extra och få två kompdagar.

Men nu är jag hemma! Fram tills på tisdag förmiddag då jag oväntat fick en jobbslinga till Dubai. Oerhört välkommet eftersom jag då kan göra mina julklappsinköp där.

Jag räknar med att resväskan kommer att vara riktigt tung när jag kommer hem.


Balkongen i går kväll när jag äntligen kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0