Jag tänker tjuvstarta!

Vi är väl ganska rörande överens om att det är väldigt mörkt och trist ute just nu. Samt kallt. Egentligen klagar jag inte så mycket på just det eftersom mysfaktorn på hösten är hög.
Men... bland det bästa jag vet är att pynta inför julen. Och det är ju två långa månader kvar till dess.

Min balkong ser just nu bara mörk ut. Inget annat. Därför tänker jag tjuvstarta imorgon och sätta upp ljusslingan kring räcket. Så det blir lite mysigt där ute igen.

Det är tidigt. Jag vet. Men å andra sidan tog jag fram mina julskivor härom dagen också så nu känner jag mig faktiskt väl förberedd inför den kommande julen.

Kommentarer
Postat av: Tress

Det gör du heeelt rätt i.Det är ju faktiskt innan jul det är som mysigast.Juldagen ska skäpet ner igen:-)

2010-10-26 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0