Tjuvstart på Kanelbullens dag

Det är Kanelbullens dag i morgon. En högtidsdag för mig som jag har tjuvstartat firandet av redan idag. I morgon har jag nämligen tid hos frissan på förmiddagen, på eftermiddagen ska jag träna och på kvällen är det först den amerikanska finalen av "Biggest loser" och sedan ett avsnitt av den svenska varianten (visst känns den vek?). Jag har helt enkelt inte tid att baka imorgon. Därför gjorde jag det idag istället.

Eftersom det är få saker som är godare än nygräddade kanelbullar så visste jag med mig redan innan att jag skulle vilja smaka av dem. Därför var jag riktigt duktig på förmiddagen och besökte gymmet där jag först körde styrketräning i 35 minuter (axlar) sedan ett spinningpass på 55 och slutligen ett halvtimmes corepass.
Efter den träningen kunde jag med gott samvete äta mina bullar.

Ät en kanelbulle i morgon, kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0