Ett hedrande uppdrag

När jag loggade in på Facebook idag upptäckte jag att jag har blivit hedrad med ett oerhört fint uppdrag: jag har blivit utsedd till administratör för hemmafixaren Martin Jönssons fan club av killen som skapade sidan.

Och nu när jag har fått ett sådant fint förtroende måste jag ju se till att beundrarskaran växer! Alla som följer Martins tips och råd i SVT´s "Godmorgon Sverige" är nog alla överens om att han har alldeles för lite tid i rutan. En växande fan club på Facebook kanske kan ändra på den saken.

Sök helt enkelt på "Hemmafixaren Martin Jönssons fan club" på Facebook för att gå med!

För er som ännu inte har stiftat bekantskap med Martin och hans tips kommer här en favorit i repris där han kommer med råd om housestyling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0