Hemmafixaren Martin ger goda råd till samlare

Med handen på hjärtat så började nästan min underläpp att darra lite igår när jobbet ringde för att meddela mig att jag hade ytterligare en arbetsdag på elva timmar att se fram emot idag. En liten del på grund av ren utmattning (att stiga upp mitt i natten fem dagar på rad och jobba sammanlagt femtio timmar på lika lång tid är ganska uttröttande). Men mest på grund av att jag då skulle missa hemmafixaren Martin som skulle vara med i SVT´s "Godmorgon Sverige" i morse (återigen: tack gode gud för internet).

Att se det inslaget var det första jag gjorde när jag äntligen kom hem.

Egentligen var det ju meningen att han i dag skulle ta upp tittarfrågor. Nu vet jag inte varför det inte blev så - istället pratar han om samlande men det kan ha varit någon tittare som föreslagit det som ämne.
Som vanligt kommer Martin med bra och konkreta idéer som varken kostar en förmögenhet eller tar allt för mycket tid i anspråk.

Särskilt förtjust blev jag i glasburken där han förvarade stenar från resor han gjort.

Nu är jag alldeles full av inspiration att piffa lite här hemma de närmsta fem dagarna då jag är ledig.

Ta en titt på Martin och sno lite idéer ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0