Hemmafixaren Martin om maskiner i hemmet

Jag är inne i en intensiv arbetsperiod nu. Men trots det så är jag väldigt duktig med att träna också. Ställde klockan imorse, tittade på hemmafixaren Martins goda råd om hushållsmaskiner och drog sedan iväg till gymmet och körde triceps och spinning.
Det enda som blir lite lidande är mitt bloggande.

Söndag är min nästa lediga dag. Då har jag skrivit upp på min "to do"-lista att jag ska dammsuga bakom kyl och frys. Because Martin told me so.
Jag har för mig att han har tagit upp det tidigare men det har ännu inte blivit gjort i det Larssonska hemmet. Undra om jag kan få Martin att komma över och hjälpa till att flytta på åbäken också?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0